Sunday, 4 September 2011

bile mood raye lom habis lg..nih la padah nye..:P

padah2..
parah2..
semua keje x jln u all...
malas nye..=_='
1 ap pn x study lg, asyik mngadap la lapy kesayangn nih..pd hal besok test programming..wt mcm da pro la plak..adoiiii !!!!
camne nk bg ad mood nih..
jgn smpai ak redho jek test besok..ish3...(*geleng2 pala)  ...x ley, kene study..ckit pn jd la..kurang2 ad gak yg boleh jwb drpd 0..perhhh...malu 2..:P
mcm2 zikir da ak dngr nk bg ad smngt blik..tp...uhuk3..
ak nih kira ok la lg..drpd kwn ak, dy siap ckp "rase mcm nk kawin je.." perrrrrr~~gile kentang..:D haha
ok2..arap2 lepas 2lis post nih, smngt dtg bak angin ribut taufan.. (*ayt smngt, muke letih) da knyg nih rase nk tido plak..MELAMPAU SGT!! haha :D

bye2, nk study nih.. (*amik bntal bucuk smbil pejam kn mata)
arap2 dpt mimpi besok kuar soalan ap..
(*keje gile btol ni..klu la my mom tw nih,,, mesti i kene kiss..haha)

No comments:

Post a Comment