Thursday, 24 November 2011

bile la nk b'kembang nih ~~

woottt woottt~~

da lame x post, rindu nye LAH,,,
tjuk utama ialah jadual sem ni x settle2 pn ag.. APA NK JADI?!
gile la..nk blaja pn rase x best, mnyampah sgguh nye LAH,,,

tjuk kedua ialah sy rindu anda...
bile la dpt t'serempak nih..??
nk tngok anda,,,
mst anda pn nk tngok sy, HaHa  *perasan sensorg ^^

ckup la sekadar merepek ari ni..
len kali sy merepek lg..
*ntah ap2 je lah ak nih.. :P

Thursday, 3 November 2011

pelangi kehidupan

" kadang2 awan mendung yg sarat dgn titisan hujan dtg, kte risau tkut ujan lebat mencurah, tp kte x tw sebenar nye titisan ujan 2 adalah rahmat dr Allah & mungkin akn m'buat kn ati kte kembali tenang. " 


kte slalu merasa kn diri kte sering d'rundung masalh, tp kte slalu lupe yg Allah sentiasa ingin menguji hamba Nya dan Dia akn mngembalikan balasn yg baik, rahmat, serta ketenangn yg tidak pernah kte rasakn..sungguh Allah maha mngetahui segala sesuatu.


kehidupan ibarat pelangi..ramai yg mnyenangi kehadiran pelangi, tetapi pelangi x kn slalu dpt hadir kn diri nya setiap ketika.


walau apa pn, ketahui lah bahawa Allah sentiasa ad dngn kte maka dekatkanlah diri kte dngn Allah.

Friday, 21 October 2011

bersabar lah~~ :)

b'sabar lah,, kerana sabar i2 separuh drpd iman..
b'tawakal lah pd Allah, mengadu lah pd Nya, b'mohon lah pd Nya,
sungguh Allah maha mendengar, Allah maha mengetahui atas segala sesuatu..
tempuhi lah ujian Nya dngn yakin, tidak putus asa, sabar, dan bijak..
kerana Allah melarang kita b'putus asa (surah Yusuf : 87) 
kerana Allah menyintai hamba Nya yg sabar..
pasti ad hikmah pd setiap perkara yg berlaku..
sentiasa lah b'syukur pd Allah, 
terimalah ketentuan yg sudah d'tentu kan oleh Nya dngn redha..

Thursday, 29 September 2011

kecewa.. :'(

i2 lah perasaan ak skrg..
dalam dunia nih, klu kite idup dlm kepura-puraan mmg ssah...
t'lalu mnjage kata2 demi tidak mnyakiti hati org len..
ap sebenar nye nih???
ak t'lalu penat utk semua nih..bosan..sakit hati,,,
hanya Allah la tempat ak mngadu..hanya Dia yg maha mngetahui segala nya...

besok last paper final..
ak da pnat,, penat sgt,,ak mcm da terasa putus asa..
tolong la ak ya Allah..
ak mohon dngn sgt..
ak mohon dngn sgt..
ak mohon dngn sgt..

:'(
org slalu kata diorg pham ap yg ak rase..
tp sbnr nye x pn..
Allah sje yg memahami ak..
hanya Allah sahajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
kerana Allah maha mndngar..

Saturday, 24 September 2011

hey!!! awk usha blog sy ek?? :D

di sbb kn awk slalu usha, sy nk ucap kn thanks sbb awk sanggup bce post sy yg kdng2 merepek nih.(*ekceli, selalu merepek kn..hihi:D )

tetibe jek nk 2lis blog ni, even tngh bz,., al maklum la mggu exam..hehe:P (*bz konon)
nk tw sbb ap tetibe jek nk 2lis nih, sbb td awk la yg ingt kn sy, bru sy pasan yg sy da lame x 2lis..kih3..:P

d'sbb kn penyakit bosan tetibe melanda diri ku nih...(*WAH!!) ak pn nk p pntai..tenang kn jiwa..c2 la tempat yg selalu ak p klu bosan..sorg2 pn ley jd..hehe..TP?!!!!

kali ni bukan sorg,, b'2..ngeh2
sape lg sorg 2??

AWK laaaaaaaaaaaaaa...... (*lompat2 gembira)
nk tw x???

setiap kali kuar jek mst ad bnde yg memalu kn yg ak wt...=_=' (*tabah je la, naseb da biase..kih3)

Thursday, 8 September 2011

hidup penuh dngn ujian..

mggu nih bnyk sgt test, as well as assignment..penat, bz..


nk tw ap ubat nye!!!
senang jek...~~
RELAX..hihi

ak 2lis jek relax, tp ak sgt x tenang skrg nih..(*cool2, sabar~~)
idup kene smngt, x blh putus asa, jngn sia2 kn peluang yg Allah berikn..sesungguh nye, kite manusia penuh dngn tanggungjwb, JGN ABAIKN tanggungjwb i2!!!
even korg putus asa, cuba lah untk bngn, krana Allah ad dngn kita..
rezeki insyaAllah ad, cume cpat @ lmbt jek, dan kite sbgi manusia x blh putus harap..(*sentiasa lah berdoa..)

tp jgn lupa utk BERUSAHA jgk ok..;)

GOOD LUCK!!!   (^_^)

Sunday, 4 September 2011

bile mood raye lom habis lg..nih la padah nye..:P

padah2..
parah2..
semua keje x jln u all...
malas nye..=_='
1 ap pn x study lg, asyik mngadap la lapy kesayangn nih..pd hal besok test programming..wt mcm da pro la plak..adoiiii !!!!
camne nk bg ad mood nih..
jgn smpai ak redho jek test besok..ish3...(*geleng2 pala)  ...x ley, kene study..ckit pn jd la..kurang2 ad gak yg boleh jwb drpd 0..perhhh...malu 2..:P
mcm2 zikir da ak dngr nk bg ad smngt blik..tp...uhuk3..
ak nih kira ok la lg..drpd kwn ak, dy siap ckp "rase mcm nk kawin je.." perrrrrr~~gile kentang..:D haha
ok2..arap2 lepas 2lis post nih, smngt dtg bak angin ribut taufan.. (*ayt smngt, muke letih) da knyg nih rase nk tido plak..MELAMPAU SGT!! haha :D

bye2, nk study nih.. (*amik bntal bucuk smbil pejam kn mata)
arap2 dpt mimpi besok kuar soalan ap..
(*keje gile btol ni..klu la my mom tw nih,,, mesti i kene kiss..haha)

Thursday, 1 September 2011

big day, RAYA TIME!! :D

u all,
SELAMAT HARI RAYA..:D
maaf zahir & batin..:)
cam ne raye korg?? bez x??
kompem best kn, ++ yg dpt raya ngan org t'syg..kn3??

sehari b4 raye =>
ak blik kg..kt kk, bkn kota kinabalu, tp kuala kangsar..dkt kn?x bez? sape ckp..dkt la bez, cepat smpai..n kuala kngsar is a really beautiful kpg ok..ngan utan kiri kanan..(* bru la advanture)..++umah opah ak dkt sgt ngan sungai perak, siap blh jala2 ikan, kayuh2 smpan, kutip siput sedut..TERBAIK!! :D  (*wt muke seronok lebih2)
al maklum la, puasa last kn ari ni..pakat pulun dok masak mcm2..ikan bakar la, sambal petai la, & menu wajib org perak of coz la gulai tempoyak..:D (*sedap sgt smpai jilat jari..hehe..pdhal x mkn pn..:P)

ari raya 1st =>
seperti raya2 yg sblm nih, ari raya 1st keje ak kt dpur je..hehe (*anak dara g2..haha)..1st group yg dtg ialah kanak2 rebina..blm smpat org abih smbhyg raye, da t'congok dpn pintu..hehe..2nd round is org masjid.. then bru la kami wt acara kami sendiri smbil menuggu kedtgngan yg len..tngkap gambar, mkn, maaf2fan, kutip duit raye, gosip2..haha:P
penat sungguh..x putus2 manusia dtg..tp bez la..da petang ckit bru la dpt rehat..lega~~
mlm pulak p kenduri umah mak cik..then blik tpg..

ari raya 2 =>
mama wt mkn2 ckit..tp ari ni group kwn2 adk ak jek dtg..kih3..TAPI...

ari raya 3 =>
ad lg pesta mkn2..hehe..ramai gile yg dtg even mama ngan abah x de kt umah..km adk beradik, masing2 wt pala..kih3..kwn2 ak + kwn2 abg..lg2 sume 1 sekolah..mmg kecoh betol la..yg kene mnyiapkn sume ialah adk2 ku..thankx..hehe..akak syg korng..:P (*cewah)
then ak p raye umah kengkwn sek menengah n sek rendah...besok ad plak plan len..gasak la..esaimen x sentuh lngsng..(*nih yg b'peluh nih..=_=')


thankx pd yg hadir, yg x sempat 2 x pe, taon dpn ad lg..insyaAllah..:D

Thursday, 25 August 2011

best nye...:D

smlm keje jln jek..even assgnmnt x siap..ish3..bdk2 zman skarg..ap la nk jd..(* marah diri sndiri)

bukak puase ngan dy..best,,,,(*over lak kn..) ..pedulik ap ak..nk 2lis jugak..BEST!!!  (*malu2..++gedik ckit..)
pompuan akn tngok laki melalui cara dy..even diorg x sdar..wahhh~~sensasi nih..ak tngok mase mkn..1st, cara mkn...mmg pass pn,, sopan dr ak seh..bgos2..good job..next task..cara pakaian..sempoiii~~ lastly, pling penting 4 org yg kuat mkn mcm ak nih, msty la mknan yg dy pilih..wahhhh~~tip top g2..(*dlm otk nih pk mkn jek)..hehe..menu nye adlh seperti berikut = siakap sweet sour + tom yam campur + dgg msk merah + kailan ikan masin + telur dadar + sambal belacan...kenyang smpai rase nk bungkus..(*buruk btol lak kn..haha)..ap yg nk d'tekan kn d'cni ialah cara pemilihan mknn nye adalah ketegori lelaki mtg..nk tw nape??time 2 la kite dpt detect kn sesuatu..kih3..(*top secret)..sekian~~ :)

tetibe teringt peristiwa kt umah mak cik ak kt sp..(*gosip2)..alkisah, semasa pupu ak tngh on9, mkcik pn dtg, lalu b'kata, cuba bukak jap fb pakwe nazirah nih..(*ting tong..)..ahhh~~sudah..abih ak..dngan lncar nye..fb si dy d'buka lalu d'skodeng..maka secara rasmi nye..t'bocor lak rahsia ak..(*da x de rahsia da..kene cari rahsia bru)..blh plak siap komen..dpn ak plak 2..nasib bek komen yg membina..kah3..makcik ak mmg sempoi ar..siap ajk soh dtg umah lg nk knl..blh lak kn..syg mkcik..(*time nih la bru nk syg kn..sempottt~~)..haha..kira green light la nih..settle..:)  (*cover2 sifat ngade)

mlm 2 plak..kwn ak lapa..nasi bukak pose dy ad lalat..(*beso plak 2)..sian..t'bantut tros nk bukak pose..so ak teman la dy kuar mkn..ak pon mkn la skali..(*mkn lg!!) gempak kot!!..haha..minum standard ice blanded coklat ngan susu segar..+ megi grg..perghh..kwn ak blanje, lg la sdap..(*d'belanje lg..murah rezeki..alhamdulillah..)..then kitorg g lak uptown..shopping time..tetibe dngr 1 suara.."1 barang singgit, 1 barang siggit"..ak pn ap lg..SERBU!!!!!  (*boros2..sabo je la)

blik lmbt kot...ssshhhh~~jgn g tw org..(*secret nih)

Wednesday, 17 August 2011

shopping rayerrrr..:D

gile penat seh...bnyk plak 2 duit lesap..mngalir mcm air jek duit 2..air sungai x pe lg..ni air terjun tros..mmg ilang x jumpe da..ok..pe ak bebel nih..tp best lah..t'baik dr ladang..wlu pn bru pegi 1 tempat, da 3 kali cucuk duit..agak nye mesin duit 2 pn da jemu tngok muke ak nih ah..hehe..terok2..boros sgt nih..xpe2..t bln dpn jimat la blik..sekali sekala..bkn slalu..(* x bagos btul ayt nih..:P)..6 jam plak 2 ak melagha kn diri kt central square sp..very bad..ish3.. beli ap??ala..bese jek..selendang, baju, bla333~~..

just want 2 share what i'm doing today..hehe..too excited, smpai cewi plak..:D

Thursday, 28 July 2011

Akrab dngn Tuhan..:)

ni la name tajuk buku yg ak bru beli..ak rase ak da dpt ketenangan yg sebenar nye setelah sekian lame ak mncari..mndekati Allah m'beri ak ketenangan, kedamaian, kegembiraan, keamanan hati nurani insan yg b'gelar manusia..kite x kn penah rase skit ati, kekeliruan, dan kekacauan ketika berada dekat dngn Nya..sungguh..ak sgt memerlukn bimbingan..tanpa ak sedari, sudah t'lalu bnyk ak lalai & leka dngn dunia..cinta thadap ilahi melebihi segala nya bg ku..ak wanita biasa...sukar utk ak cerita kn segala nya tentang diri ku pd sesiapa pn..kerana Allah maha mengetahui segala nya..hanya pd Nya ak b'serah..hanya pd Nya ak b'cerita..Dia maha mndengar & Dia sentiasa b'sama ak, "Tuhan itu sentiasa b'sama kita di mana sahaja kita berada"-surah Al-Hadid (ayat 4).. aku pohon pd Mu, buka kn la pintu hati ku senantiasa hanya pd Mu, ya Allah..amin..:)

Wednesday, 27 July 2011

special for u syg.:)

syggggggggggggg..........................
ari yg org 2lis post nih adalh selepas kita kuar mkn kt dominos..org nk 2lis nih, special tuk syg..tq sbb syg sudi ajk org mkn..hepi sgt dpt mkn dngn syg..sori about that..u know what right?org mmg tw syg x suke..tp org x ley..org rase x bez nnt..yela, asyik syg jek..biar la org plak..wlu ap pn, org janji org x kn wt lg mcm 2..JANJI!!!!hehe...syg, ari nih org rase len sgt bile kuar ngan syg..org rase org x cover..tp seyes..mule2 nk kuar 2 org gementar gile..hehe..mcm 1st time plak..tp mmg setiap kali nk kuar ngan syg org rase cam 2 pn..ngeh2..
syg..org ad 1 cite..sorg suami n sorg isteri, ketika dlm p'jlnn, c suami da marah pd isteri nya. c isteri pn kecik aty lalu dy pn 2lis d ats pasir akn kesedihan nye..p'jlnn mereka d tros kn lg..ad ketika nye c suami m'buat c isteri bahagia dan t'tawa..lalu c isteri pn mengukir kegembiraan nye d ats batu..c suami pn b' tnye..mngapa kamu menulis kesedihan mu d atas pasir & mengukir kegembiraan mu d ats batu? c isteri pn mnjwb, ku menulis kesedihan ku d ats pasir agr ia mampu d'hapus kn oleh angin lalu..& ku mengukir kegembiraan ku d ats batu agr ia sentiasa t'pahat & x pernah luput..sweetkn..org x tw la syg penah dngr ke x..hehe..buat syg, org ucapkn slmt mnyambut bulan puasa, semoga hari2 yg d lalui mu d'berkahi Allah sentiasa..:)

Sunday, 24 July 2011

home sick!! :'(

ak ank yg ke2 dr 5 adk beradk..tp ak x tw nape ak sgt manje ngan mak ak..skrg nih cuti mid sem semggu da abih..n ak da pn smpai penang smlm..i really totally miss my family n my home..somebody, please help me..i'm in a big trouble..mcm mane nk p kls besok..everything x prepare lg..n jiwa sy skrg x de lngsng nk pegi u, study..ya, i know, education is important, but ap keje pn x kn jd klu jiwa ak x tenang..just now my mom called me, n i cry..mmg perempuan mudah mnangis..ap tah lg bile tngh stress mcm ni..asyik nk t'kuar je air mata nih..tp best bile mnangis, rase mcm let go everything..ok, wt mase skrg nih, just go with the flow..mls nk pk..but u know what? women can't stop thinking..sume bnde nk pk..i'll keep thinking about my test result, coming soon test, lecturers, home, bf, siblings, pet, holiday, cousins n etc..too many 2 think right!!ok, today post more 2 lpas perasaan la..i can't tell anybody about my feeling, coz i don't want that person feel burden..so, kt sni je la sy lpas kn...yes!!rase nk nangis lg lpas tulis nih..:'(

Wednesday, 20 July 2011

I will !!!

sudah lame jari2 ku x menaip kate2 hati..t'lalu bnyk yg hendak ak cerita kn..x tw la nk start dr mane..hehe..di kala ak menaip ni, ak rase sebak, nk menangis..begitu bnyk yg tlh Allah kurnia kn pd ku..alhamdulillah..sungguh x t'kira nikmat Nya..sejak kecil, ak begitu gembira diberi sebuah keluarga yg sgt akrab dan bahagia..t'kenang waktu kecik..abah n mama always bwk ak g jln2..sume negeri kt m'sia ak da penah jejak kn kaki ku nih..except serawak..n the most exciting place ialah sabah..wish 2 go there again..ak sentiasa ingt pesan mama, "klu nk p melancong jaoh2 blaja elok2" n i will..masa b'jln begitu pantas, wak2 ak kt tadika, ak always be no 1.wak2 skola rendah always no 2 sbb x blh nk potong bdk 2 la, dy terer..hehe..skolah menengah plak, always no3, mkin jaoh plak..ngeh2..skrng kt u da x de no la plak..hehe..smpai skrg ak memegang kate2 abah, "penat2 bwak beg berat2 dr kecik, blaja la elok2" n i will..i want 2 share sumting la..ak sngt meminati lagu  'one moment in time'..sbb lagu nih mmberi kn smngt..kate2 nye begitu mndlm..antara baris ayt lagu 2 "to taste the sweet, i faced the pain"..yea, dlm dunia nih x kn ad benda yg dtg b'golek..segala nye memerlukn usaha yg b'terusan..i believe that i can do it,n i will!!!yeay!:D

Monday, 13 June 2011

Pulau Pinang, Malaysia

sabtu, 11 jun 2011..destinasi jimat bajet-jln2 di pulau..journey n experience yg t'baik yg penah ak ad..starting from perda..kitorg (ak n chiku) g jeti nek moto..park moto n nek feri, extremely excited..hehe..ap yg mngagumkn ak ialah ciri2 bngunan kt sane still bnyk yg masih kekal mcm bngunan dulu2 n p'paduan pelbagai kaum yg erat, tahniah(*klu x caye leh la anda g saksikn nye sendiri)..then amik bas rapid g penang hill..we all nek train yg baru siap 2..student price just rm 4..mmg affordable sgt la 2..the view from the top of the penang hill is very2 nice..bnyk pic yg kitorg amik..after jln2 kt atas 2..kitorg menuju ke pekan for nasi kandar line clear..it is really delicious n mmg clear pn pinggan kitorg..name pn jimat bajet, kitorg nek bus free MPPP straight 2 padang kota for ford cornwallis..lepas penat2 2,kitorg g la m'beli jeruk n buah berangan kt pasar chowrasta..jeruk2 kt c2 mmg murah tw..klu p sane mmg wajib beli la..dngn beg yg makin heavy ngan brg, kaki mule skit n tukar pakai seliper, we all g last place which is muzium n art gallery..smpai umah, totally penat n sakit2 badan but..sgt2 best n nasib bnyk mnyebelahi kami..alhamdulillah..:) (*10x chiku 4 that amazing journey)

Friday, 3 June 2011

i know that i'm not good..:'(

sy tw sy x bgus...x bgus mcm awk..tp sy adalah yg t'baik bg diri sy sndiri..tahniah kpd sy kerana b'jaya mnjd diri sendiri..u ollllsss...nape u all nk jd diri org len..common la..u r big enough 2 think meh...aiyaa...korg2..korg pk x nape org len suke kutuk pasal kite...??sbb nye..diorg 2 jeles..x de keje len,..asyik nk ngumpat jek..pasan bgus..ish3..t'lebih la plak menulis nih..al mklum la..excited..hehe..ap yg nk d tekan kn d cni sbena nye adalah, be as ur self & jgn mngumpat..ngumpat kn dosa..xmo2..^^. believe in ur self in wateva dat u r doin..jgn wt bende yg x elok da la...ngeh2..4 teenage gurl especially, korg kn bru nk mningkat dewasa, so korg akn mnghadapi krisis identiti tw mase nih..x caya??cube korg pk...ad ke x mase korg tngok kwn2 korg pkai cun2(ala2 x ckup kain) korg msti ad perasaan nk try kn?! ni la krisis identiti..asyik nk follow ap yg org wt je..x de identiti sendiri..mcm mane nk cari identiti??jgn risau tntng p'kara nih..anda cume prlu tnye pd diri anda, siapa anda sebenar nye and keep on cari yg baik punye b'serta dngn doa..kemudian anda akn jumpe..insyaAllah, sy akn doakn pd semua kaum hawa saudara seIslam sy yg cute2 ni, semoga kite sume b'jaye mnjadi yg t'baik di sisi Allah..amin~ :)

Wednesday, 1 June 2011

penyakit hati..(marah)

ishhh...marah adalah satu p'buatan yg sgt sy x suke...sy x suke dimarah & memarahi..nnt sy yg akn rase sedih & b'slah..ssah sgt org nk tw klu sy tngh marah..sbb sy akn marah dlm hati, dan bnde 2 akn hilang ngan sendiri nye..sbb ap dlm hati??sbb nye sy x suke mnyakiti hati org lain..sbb sy pn xsuke org sakiti hati sy..wlupn luar sy nmpk ganas tp hati sy jauh lbih lembut..sy mudah terasa..tp hanye mmpu b'diam diri & mengubati hati sndiri..i2 la sy yg sebenar..jd ianya x kn melibat kn p'gaduhan yg besar n berakhir secara baik..ssah sgt klu nk tngok sy b'gaduh..hehe..baik??x la..manusia sering melakukn kesilapan..begitu jgk sy..sy x tw la klu2 ad org yg terasa hati ngan sy..harap dpt la d'maaf kn..sy hanye manusia biasa..:)

Monday, 30 May 2011

1st anniversary

ap perasaan korg?? ak rase hepi..nk senyum jek sepnjng mase ble tingat kn bnde 2..hehe..even dh setaon..but ak rase mcm bru jek..bnyk bende yg ak masih blm kenali dy lg..malu la nk ajk dy kuar, nk blanje big apple, ari 2 da jnji..hehe..ak sbgi sorg pompuan, rase malu begitu menebal dlm diri ak..nk ajk kuar pn pk bnyk kali..ap yg nk d malu kn??eh, mesti la malu..malu adalah perisai yg plg slmt bg sorg pompuan..malu mampu mnyelamat kn kte dr pelbagai gejala sosial skrg nih..x percaye kn dy?? jaoh skali..klu x mcm mane ak blh kekal ngan dy..dy sorg laki yg baik bg ak..mmpunyai kelakuan yg sgt matang..mcm mane 2??dy sgt menjage tatatertib, agak pemalu..ak sgt hargai segala komitmen yg dy beri kn slame nih..kejujuran, keikhlasan hati yg begitu tinggi n percaya pd diri ak..snggup mnghadapi dugaan & sabar dngn ak selama nih..hope la hubungan kami kekal..insyaAllah..ya Allah, jika benar cinta ku pd nye adalah kerana Mu & dy adalah jodoh ku yg telah ditentukn oleh Mu, maka Engkau pnjg kn la hubungan kami, sebaliknye jika cinta ku pd nye adalah kerana nafsu maka ak mohon pd Mu ya Allah agar Engkau putus kn la hubungan kami dngn cara yg baik..amin..syg ku, slmt hari ulang tahun kite yg p,tame..:)

Wednesday, 25 May 2011

syukur..

ramai yg slalu lupe dngn kalimah nih setiap kali d berikan nikmat..begitu jgak ak..alhamdulillah..sume nye ok..result yg lbih bek dr dlu..terima kasih ya Allah..ak bngga ngan diri ak..begitu jgk pd kwn2 ak yg slalu berusaha..tahniah..insyaAllah kejayaan milik kite..wt yg t'syg,semoga kamu tros b'jaye,insyaAllah sy akn sentiase mndoakn kamu..:)

Monday, 16 May 2011

cinta..

ad ap dngn cinta??..huhu..cinta..tjuk yg fames d'kalangan remaja..sape kah cinta p'tama anda??bg sy..Allah lah cinta p'tama sy..ari nih tnggungjwb sy pd Dia tlh sy lakukan..cinta kedua,, ibu bapa sy..tlh sy lakukan sgala yg d'sruh..insyaAllah..keluarga sy yg ke3..td best..besday adk..mkn kfc,,abg belanje..happy sgt..alhamdulillah..ak punya family yg sgt kukuh n saling syg mnyayangi..punya mama ngan abah yg sgt mmahami n adk beradik yg pndai simpan rahsia..hehe..tp bile gado,, men ugut2..korg msty biasa ngan situasi mcm nih kn..haha:D
blh sy cerita kn kisah cinta ke4 sy..??ermm..bile da remaja n besa pnjg nih,,menipu la klu ckp x de rase cinta pd manusia yg b'nama lelaki.. sy pn ad...hehe(malu2 ttup muke ngan selimut)..sy sgt memilih dlm bab nih..kite mst la nk yg t'baik kn..ciri2 lelaki yg pnting bg sy ialah dy mst la b'iman, b'tanggungjwb, b'kemampuan n romantik..mcm over kn..eyh, suke aty la..mmg la x bek klu memilih sgt..tp ciri2 2 mmg penting kn..except romantik 2 kn..hehe..2 ak yg tmbah..sbb ak suke..:P ngeh2..hurm..blh sy gelar kn dy sbgi S..eyh..jgn slh anggap..S bkn syg..tp snyum..dy la yg slalu wt sy snyum..syg pn yea jgk..haha..insyaAllah..stakat nih ak nmpk la dy mmg m'punyai ciri2 yg ak cari..romantik??x semesti nye kene pegang sne,, pgg sni..dy bkn begitu..dy jage sy dngn baik..x pernah amik kesempatan..ini la baru romantik kn?!:)

Wednesday, 11 May 2011

salam p'kenalan 2 u oolllsss~~(^_^)

hye..well..at last i da pn ad blog..i'm excited 2 start blogging..hehe..anything yg u all nk suggest just go on k..i'm new here..perhaps u all sudi la share2 ngan i psl blog2 ni eh...ngeh2..setakat nih la dlu..nnt i keep on blog sumting yg interesting..insyaAllah..:)